A PEUGEOT BEMUTATJA ÚJ REKLÁMKAMPÁNYÁT: PEUGEOT 208 és 2008 CROSSWALK

A PEUGEOT bemutatja új nemzetközi reklámkampányát, a Crosswalk-ot, amely 2025. augusztus 31-én indult, főszerepben az ikonikus PEUGEOT 208-cal és 2008-cal. A 360°-os kampány minden csatornát – tévét, sajtót, digitális, nyomtatott és CRM – felölel, egyértelmű ambícióval: újraértelmezni a mobilitás és az érzelmek közötti kapcsolatot.
Legújabb kampányában a PEUGEOT meglepő módon életre kelti a gyalogátkelőhely jelzőfiguráit – az ikonikus piros és zöld sziluetteket –, hogy megtestesítsék a vezetés örömét. Ezek az ismerős karakterek, akik általában jelzőszerepükben dermednek meg, életre kelnek, elhagyják helyüket, és átveszik a PEUGEOT 208 és 2008 volánját. A mobilitás örömteli, spontán és könnyen elérhető formájának nagyköveteivé válnak.
A kampány több neves alkotó nemzetközi együttműködésének eredménye:
• HIGHDIVE, egy elismert amerikai ügynökség, amely érzelmileg hatásos kampányairól ismert.
• Hervé De Crécy, többszörös díjnyertes rendező (Oscar-díj a legjobb a Logorama című rövidfilmért), aki merész és filmszerű, művészi rendezéssel kelti életre a koncepciót.
• A filmzene, amelyben az Electric Guest: This Head I Hold című dala is szerepel, olyan városi energiát ad sugároz, amely tökéletesen illik a PEUGEOT 208 és 2008 világához.
Egy kreatív koncepció, két testreszabott modell: a PEUGEOT 208 és a PEUGEOT 2008 különböző környezetben jelenik meg, kiemelve a modellek egyedi stilisztikai és technológiai erősségeit, miközben minden generáció számára vonzóak.
A Crosswalk kampánnyal a PEUGEOT megerősíti pozicionálását: egy mozgásban lévő, merész, a korral lépést tartó márka, amely a vezetés élményére összpontosít.